Postup reklamace

  

Záruka za jakost

  • Zodpovídáme za to, že zboží bude dodáno v kvalitě, ve které slibujeme. Tj. odpovídá popisu a fotkám. Na eshopu prodáváme výhradně oblečení, na kterém nepoznáte, že bylo nošené.
  • Vaše odpovědnost (jako kupujícího) je zboží zkontrolovat při převzetí. Zda neutrpělo nějakou úhonu po cestě. V takovém případě je nutné jej od přepravce nepřebírat, aby bylo zjevné, kde vznikla chyba.

 

 

 Kdy a jak mohu reklamovat?

  • Ze zákona máte nárok na odstoupení od smlouvy v době 14 dnů po přijetí objednávky. Prakticky to znamená, že stačí do 14 dnů od převzetí balíčku zaslat email, že Vám zboží nevyhovuje a zboží zaslat nám zpět. My Vám vrátíme cenu zboží i s poštovným za cestu k Vám. Poštovné za zaslání k nám zpět hradíte Vy.

Email: eshop@moment-ops.cz

Adresa:  prodejna Moment, Francouzská 7, Praha 12000

  • Zboží, které prodáváme je specifické povahy, protože je až na výjimky použité.
  • Zákon v tomto případě stanovuje, že pokud kupujeme věc použitou,  není možné uplatnit záruku. 
  • Nicméně, naším cílem je poskytovat věci ve skvělém stavu, případně drobné nedostatky dopředu jasně komunikovat v popisu zboží a označení jakosti.
  • Výjmečně se může stát, že něco přehlédneme (drobnou dírku, malý flíček apod.), nebo se prostě nesetkají Vaše očekávání s realitou. 
  • Naší prioritou je vždy spokojený zákazník, odcházející s dobrým pocitem (protože nám jde o dobrou věc), věříme proto, že případné nesrovnalosti dokážeme vždy vyřešit vzájemnou dohodou.
  • Neváhejte nás tedy v případě své nespokojenosti kontaktovat na email: eshop@moment-osp.cz.

 

 

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.